Typiskt att jag alltid lyckas med såna hära pauser

Men jag har faktiskt varit och flugit. Av hästen! =) Ganska fint till och med. Anni sa att jag som flög rakt upp i luften och sen gjorde en kullerbytta ner på marken. Jag är nästan helt oskadd dessutom vilket var ganska otroligt med tanke på att jag landat med huvudet och axeln före. Antalet avfallna under hela dagen: 6 Antalet av dessa på vår lektion: 4. Sånt gillar jag. Speciellt när ingen skadar sig.

Nu märkte ni ju inte det men här emellan har jag ägnat mig åt ganska mycket annat. Lite typiskt tror jag.

Pappa retas. Han tycker att alla andra bara sitter och glor på diverse skärmar medan han möblerar om och flyttar saker och egentligen har han nog rätt. Men det kan jag ju inte medge ju. Dessutom så tror jag inte att jag tänker börja göra nånting nu. Oavsett.

Nu måste jag försöka ringa till Rebecka. Vi skulle göra nånting imorgon och hon har int svarat i sin telefon. Iofs har jag bara ringt en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0