Tänk vad skönt!

Att ha en ledig dag så här mitt i.

Ser just nu på självständighetsbalen. Väldigt få av klänningara är såna att jag själv skulle kunna tänka mig att klä på dem annat än på maskerad. Jag är kanske inte särskilt bra mått eftersom jag inte gillar klänningar överhuvudtaget egentligen. Undrar om alla damer här verkligen gillar sin klänning? För i så fall finns det verkligen många smaker. Men "smaken är som baken, delad". Och det märks!

Folk har ju fyra sekunder på sig att hälsa på presidenten men det är nog verkligt få som håller sig till det.

Reportern nämnnde i början att det var inne med elektriskt blåa kläningar och det stämmer verkligen. Typ alla har ju samma färgs klänningar.

Nu började jag spela buuklubbenspel så det kanske är dags att avsluta.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Det var Pia-Maria Lehtola som sa det och det var med henne som jag var och se på Aurora Karamazin (stavnig)

2011-12-06 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0