Musiklabb

Jag ska till musiklabbet i stan om tio minuter men jag är så oinspirerad man bara kan vara på att åka iväg nånstans. Som tur är tror jag att det faktiskt inte regnar längre och det är ju positivt. Jag väntar fortfarande på snön. Hoppas det kommer till julafton. Egentligen skulle det optimala vara att det på natten till julafton skulle snöa och när man vaknar skulle det vara julafton och snö. Plus att det under dan skulle dala ner lite flingor. Ja, inte frukostflingor som corn flakes utan snöflingor. Även om corn flakes också skulle vara ganska bra.

Idag måste jag komma ihåg att ta med mig penna.


Kommentarer
Postat av: Alma

Falla frukostflingor från himlen! Undrar vad dom skulle säga på tv och radio?

"Vi vill varna för en kommante skur av Cornflakes,komm ihåg att ta med paraplyer ut",kanske.....

2011-12-14 @ 16:29:15
URL: http://muffler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha.. Bra kommetar Alma, ja det vore något, roligare än regn i alla fall, och torrare...

/JohannaA

2011-12-14 @ 18:00:28
Postat av: Alma

Fast lite jobbigt att få i huvudet...hehe..

2011-12-14 @ 19:23:52
URL: http://muffler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aaa..... Hahaha

2011-12-15 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0