Mera bilder

Jag har tänkt få julen med bilder upp hit på bloggen och än så länge tycker jag mig ha klarat det. Det brukar ju dock spåra ur på slutet.


Typ den enda bilden en vanlig människa skulle välja att lägga ut på bloggen av den här "kullen". Men jag är ju inte vanlig så det kommer ju förstås några till mer eller mindre dåliga.


Okej den här var väl inte jättedålig. I alla fall, vindruvor jag och Anni gjorde. Efter ett tag orkade vi inte längre och jag tror att just de här är producerade av mamma. Även kallade Gröna Kulor. Det är en annan historia.


Så dålig bild att jag knappt orkar kommentera den. Lillajulsklappar. Lite försenade men det var för att transportören inte hade incheckat bagage med sig och inte fick ta med tvålen i handbagaget.


En tomte Anni stickat i skolan. Medför lite julstämning till min blogg. Jag måste klippa bort lite från kanterna så därför är den ganska konstig form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0