Många utvisningar i grå massa

(Väldigt för-att-vara-jag ovanlig rubrik, förvånade mig själv måste jag säga)

Men jag blev inte utvisad en enda gång!! Ganska bra tycker jag. Men i matchen med nittioåttorna så var det, som en av spelarna sa, hemskare än en skräckfilm. Hon vågade inte titta för det var så jämnt. Det var i andra halvlek. Första halvlek däremot var ganska bisarr. Först utvisades en av motståndarna. Genast efter utvisades en annan av motståndarna. Därefter får en av tränarna gult kort. En kort stund senare utvisas lagledaren.
Vi hade lite övertag där ett tag. Det blev ändå jämnt. 12-12.

Annars var det väldigt regnigt hela dan. Väldigt, väldigt regnigt.

Just nu ser jag på nobelfesten fastän jag inte får och hela eftermiddagen har gått åt till att paketera in julklappar. =DDDD

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha.. Bra Ellen (att du inte blev utvisad):):)

Miss you

/Johanna

2011-12-14 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0