Julfest

Vi har julfest idag och som vanligt har jag lyckats fixa dagen så att jag inte bara ska ha för mycket tid.
Jag börjar skolan klockan nio, resten av klassen börjar elva. Ska spela piano i luciatåget med treorna. Slutar skolan klockan tre och åker direkt till min pianolektion. Från pianot går jag via mcdonalds och köper nåt att äta och sen är det samling för åk 6 klockan 17.30. Julfesten börjar 18.30.
jag lovar att jag kommer glömma nåt hemma. Jag behöver julfestkläder, teaterkläder och vanliga kläder. Dessutom lucianoterna, och pianonoter. Pengar och inneskor. Present åt min pianolärare. Men jag tror jag har allt. Min hjärna gick på högvarv igår kväll när jag skulle försöka få med allt. Men ännu har jag inte kommit på något jag skulle ha glömt.
Måste äta klart nu och sen borsta hår och annat hemskt. Ja! Hårborsten med. Och ta in Annis chaps utifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0