Jag tänkte skriva god morgon

Jag tror jag börjar vara lite trött eller nåt. Jag tänkte helt på fullaste allvar skriva god morgon som rubrik. Jag skulle ju kunna gör det egentligen... Hävda att jag är i Australien eller något ditåt.

Vi spelade just två varv av mitt julklappsspel. Jag blev ganska kraftigt anklagad för fusk mot slutet. För att jag råkade ha bäst taktik och bäst kort. Snarare effektivaste taktiken. Pappa till exempel hade tänkt samla på en serie kort. Mot slutet (efter typ 21 varv) hade han två kort ur den serien och inte ett enda poäng. Jag däremot hade 61 poäng på slutet. Nästan Highscore, det är 69, satt av mig själv i egen hög person. Hög Person. Jag gör alltid misstaget att skriva person med stort P, alltså Persson med ett s. Till exempel i matsalen i skolan (på en skylt jag skrivit) står det 2 pastiller per Person. Fail.

Anni säger att jag absolut måste skriva att hon bräker så mycket i mitt öra att jag inte kan koncentrera mig för nu ska hon starta en egen blogg så att hon kan "meddela sina kloka tankar till omvärlden". Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Lillebrorsan

jag har inte märkt det

2011-12-27 @ 19:55:47
URL: http://iamellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0