Fredag hela veckan

Två dagar av veckan har gått och båda har känts som fredag. Kanske för att det har varit lika slappt som på fredgar, vad vet jag.

Vi var och såg på när Cantores Minores sjöng juloratoriet av Bach, en och en halv timme. Ganska långt måste man säga. Typ jättelångt. Jag var kanske inte helt fullt ut koncentrerad i slutet om man säger så. Mamma kanske har en bild av att jag var ännu mindre koncentrerad än vad jag vad.
Ganska mycket av min koncentration gick åt till att inte snörvla. Jag var jättesnorig och hade glömt alla näsdukar hemma så det rann ganska rejält vissa stunder. Nästa gång tar jag näsdukar med...

Snart är det JUUUL!!! Jag har packat in nästan alla julklappar färdigt. Synd. Jag älskar att packa in julklappar.

Imorgon är det förhoppningsvis sista ridningen nånsin i Sibbo. Sen flyttar stallet till Vik. Skönt!

Datorkön ringlar lång nu efter mig, eller i alla fall en person så jag får väl ge upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0