Cupkaketrenden har hittat till Degerö

Anni fick en kakbok i julklapp och nu har vi testat att baka cupkakes. Eller, Anni bakade, jag slickade skålar och hjälpte till med att sätta på glasyr och strössel. Oavsett vem som gjorde dem blev de snygga. Men jag gjorde de rosa, de snyggaste. =)







Inte så bra bilder kanske. jag tog som vanligt hur många som helst men nästan inga av dem var överhuvudtaget lyckade.

Nu ska jag försöka klämma in ännu en kjol, ett par strumpbyxor, en blus och en necessär i min som vanligt proppfulla väska. Det går nog in. Hoppas jag. Det brukar alltid rymmas lite till. Annars ber man pappa göra det. Då ryms det.

Alla andra är ute och städar bilen så jag måste väl ansluta mig till det gänget.

Kommentarer
Postat av: Alma

GIVE ME CUPCAKES! Haha,bara skojade! Men dom ser goda ut!

2011-12-30 @ 16:59:48
URL: http://muffler.blogg.se/
Postat av: Anonym

konstiga cupcakes :D

2013-03-26 @ 17:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0