Äntligen, mina julklappar

Äntligen fick jag bilderna fixade. Låter inte så svårt men det tar alltid lika lång tid innan jag får upp dem.


Gummistövlar av mamma. Har redan hunnit använda dem.


Marimekko-ryggsäck av mormor och morfar och reflex av Anni


Pyssellåda av min farbror och hans sambo


Garn och stickor av mina gudföräldrar. Känner mig ganska nöjd, jag har kommit ganska långt redan.


Resttyger av farmor, en nyckelring av Anni, en uggla av Beckis, ett läppfett av Wilma och ett sytt hjärta av mormor.


Yxa, såg och kompass av farmor och farfar.


Svenska akademiens ordlista av farmor och farfar, tovade vantar av mormor.


Jättekul spel av pappa, men det var svårt att fatta reglerna i.


Påslakan av mamma. Egentligen borde jag ju ha bäddat in det i sängen och sen tagit ett jättefint foto av min säng men efter som jag bytte lakan för fyra dagar sedan bestämde jag mig för att låta latheten gå före och strunta i det.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Är den där ugglan hurdan?

2011-12-29 @ 10:36:26
URL: http://wam.ratata.fi/
Postat av: Roseyy

man kan röra på dens händer... ;)

2011-12-31 @ 23:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0