Antalet bloggar i familjen ökar stadigt

Nu har Anni också en blogg, mittlivsomanni.blogg.se. Hon är ganska stolt och går omkring och bräker.
Själv har jag suttit och stickat och kommit med goda råd till omvärlden som en gammal vis tant. Jag är ju döpt efter en så det är väl inte så konstigt. Tant Ellen. Passar egentligen ganska bra in på hur jag är.

Morgondagens mission blir att försöka ta foton på mina julklappar och lägga ut dem. Det lär väl gå som det går. Först ska jag kanske hitta min kamera. Det brukar hjälpa om man ska ta foton. Där har ni något att se fram emot. Inte när jag letar kameran alltså utan fotografierna.

Nu pratar nån om att inte sätta in saker i näsan och jag börjar fundera på vad det är för folk jag egentligen bor hos.



Jag är kanske inte så normal jag heller om man börjar fundera. Men normalast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0