VA!!

Är det nån som har varit inne på typ alla datorer den har hittat eller nåt och kollat min blogg? För igår hade jag 26 sidvisningar. Jag tror att det är personligt rekord. Åtminstone ganska nära personligt rekord.

Vi hade gymnastik idag, friidrott och uttagningar till skolfriidrottstävlingarna. Det gick jättedåligt. Eller förlåt (till alla de som var sämre än mig och kanske faktiskt tycker att mina resultat var bra), inte jättedåligt men jag trodde jag kunde bättre. Fast det kanske jag kan också. Men int idag.

Och så missade vi ett jättefint regnväder idag också. Igår var det nämligen ett som åkte norrut precis väster om oss men sedan slidade ner på oss. Och regnet öste ner. Idag däremot såg vi det först väster om oss, sedan norr, sedan nordost. Jag kollade testbed och såg att det precis hade gått norr om oss. Verkligen med hårsmån eller vad det nú heter. Bara för att jag gillar ordspråk betyder det inte att jag kan dem... =)

Veronica Maggio spelar för fullt och jag håller sakta men säkert på att svälta ihjäl. Jag har inte ätit mellanmål ännu.

Kommentarer
Postat av: roseyy

alltså, jag har TRÄNINGSVERK (och det MYCKET) efter tisdagens jompatimmar. Myff! bläff. jag har inte kunnat springa ordentligt if´dag, och jag har en släkt-sport-tävling-som-man-ska-delta-i-om-man-inte-är-för-und-eller-för-gammal, vilket betyder, att jag inte kan ha träningsverk då, för då går det nog inte så bra...

2011-08-24 @ 18:46:22
URL: http://iamrose.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag har också höga kurvor, upp till 4 sidvisningar :O

2011-08-24 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0