Sommarfoton

Ja, det blev väl lite si och så med det. Jag bläddrade igenom sommarens bilder och insåg att det här nog är den som säger mest om min sommar. Hittills.



Inte texten då, men själva fenomenet med svart text på vita sidor många efter varandra mellan två pärmar. Möjligtvis förstår ni vad jag menar.

Det var mycket bra. Jag skrev upp alla böcker jag läste och hur många sidor. På typ två-tre veckor tror jag det blev kring 6000 sidor. Rekordet var fem böcker på en dag. Tyvärr hittade jag inte lappen när vi skulle åka hem men jag får leta efter den nästa gång.
Mamma och pappa var inte lika förtjusta i mitt sätt att spendera sommaren.

Ni vill säkert veta vilka böcker som var bäst och jag skulle säga de här tre.



Ingen annan är som du, av Ann-Helén Laestadius, Snart är jag borta, av Hanna Jedvik och Tänk om det där är jag, av Johanna Lindbäck.

Men det kan hända att jag kommer på flera bra. Men Ingen annan är som du är i alla fall den bästa. Jag läste den två gånger. Under typ tre dagar.

Nu tror jag jag ska ta och se på Ice Age. Jag hör den här i bakgrunden och blev lite sugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0