Jag har egentligen inget att säga

men eftersom ingen annan har bloggat något och jag har massor överloppstid så skriver jag ändå. Det är skola efter vanligt schema idag. Så från och med idag kommer varevigaste en vecka se likadan ut fram till jullovet. Fast så har det ju varit varje år hittills och jag har överlevt så jag lär nog klara av de ett år till... =)

Dessutom har de lovat helt perfekta vindar tills ikväll när vi ska och segla. Lite risk för andas-inte-då-rör-det-sig-för-mycket-och-båten-kommer-inte-framåt-väder men jag tror det klarar sig.

Fast jag skulle önska att nån skulle blogga!! Nån annan, jag kollar alla mina kompisars bloggar flera gånger per dag men INGEN SKRIVER NÅNTING!!!! Jo, en. Men iaf. Nästan två.

Kommentarer
Postat av: Kim

Uppdaterat :)

2011-08-22 @ 15:14:27
URL: http://mejagmina.blogg.se/
Postat av: Alma

Bara en fråga Ellen,är du fortfarande medlem på Kpwebben?

2011-08-22 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0