Vic Market, med bilder

Vi var på Victoria Market idag igen. Vi köpte väl inte något egentligen intressant, mamma köpte rosa och ljusgröna cupkakeformer. Den här gången tog jag lite bilder men eftersom Iphoto för tillfället är lite tjurigt (inte så lite heller, har tvångsavslutat det två gånger i rad nu) så har jag inte kunnat kolla så jättenoga vilka bilder som är bäst men det får väl bli som det blir.





Bildbevis! Jag sa ju att bananer var dyra!

16.90 kilot!



Mera grönsaker...

DEt finns en så kallad "krims-krams-avdelning" men därifrån har jag inga bilder. Det finns också en köttavdelning och en ost-och-salami-och-färdigmat-avdelning. Men från dem har jag inga bilder.

Nu tror jag att jag missar måltiden snart igen om jag inte går.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Kan du inte blogga en annan tid än just under middagen om du ändå oftast gnäller på det inte har hänt nåt???

2011-04-15 @ 12:19:27
URL: http://wam.ratata.fi
Postat av: Ellen

Jag tänker ju inte på att det alltid är mat snart heller! Så långt ska man ju inte behöva planera...

2011-04-15 @ 12:38:10
URL: http://iamellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0