Vi har börjat packa

Supertråkigt, men iaf lättare så här på vägen hem. Man behöver inte alls fundera på vad man ska ta.Man tar bara allt.

Vi ska åka ut till Dandenong och titta på Crishas (Davids dotter) nya hus och sen ska vi till något intressant ställe och äta middag. Minns inte exakt vad det var.

Vi var idag på en av de där Free School Holiday Programs i Blackburn Lake Sanctuary, Who´s Hiding?. Jag lyckades se en "Tawny Frogmouth", en fågel som är jättebra på att gömma sig. Som "pris" fick jag en bok om South-Eastern Australian birds, The Ranges.


En sån där fågel såg jag, inte just den här men en likadan. Ganska bra kamoflage va?


Äkta bevis på att vi faktiskt håller på och packar.

Men jag måste gå.




Kommentarer
Postat av: mormor

välkommen hem! Lycklig resa!

2011-04-19 @ 07:38:25
Postat av: Wilma

hur många väskor hade ni med? Ni har säkert lite fler på vägen hem. har jag rätt??

2011-04-19 @ 13:08:42
URL: http://wam.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0