Utebilder. Och innebilder.

Nu har jag varit ute. Ända sedan det förra inlägget faktiskt. Så inte så illa. För mig alltså, andra människor är nog ute jättemycket mera än jag.

Här kommer några bilder då som jag sa. Ingen särskilt jättebra direkt men ändå.


En krokus. (Ser du mamma, jag lär mig=))


Samma krokus men från annan vinkel efter att Anni och Albert har tyckt att det absolut måste vara lite snö där för det var det tidigare och det var faktiskt det som var det fina.


Havet från simstranden sett. Inte nån jättebra bild men jag tyckte att det var lite fint när trädet speglade sig i vattnet.


Tuusilagon. Solen sken inte så de var "stängda" och de råkade växa i ganska grusig miljö... Men jag tog förstås ändå foto på dem. Det finns säkert någon som tycker att det är fint med tussilagon i grått grus.


Annis och Alberts "påskutställning". Jag tycker faktiskt lite synd om den där stackars häxan och haren som måste stå ut med så där många kycklingar på en gång. I och för sig tycker de säkert att det här är helt okej med tanke på att de vanligtvis bor med ännu fler kycklingar i en skokartong. Det kan inte vara kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0