Tusen trappsteg. Uppåt.

Vi var nyss och promenerade en hajk som hette Thousand Steps. Det var alltså tusen trappsteg uppåt. Fast Anni och Albert fick det räknat till typ 755 steg och på infotavlan hade nån ristat in 959 steps. Så jag vet inte vad jag ska tro på. Men det var högt i alla fall.
Imorgon har mamma och pappa hittat på att vi ska stiga upp tidigt och gå till Victoria Market. Och sen ska vi köpa en ny kamera till mig!! Ungefär som den förra men en mycket nyare modell. Eller, mycket och mycket, nyare. Efter det så ska vi åka och träffa nån av de som pappa bodde hos när han var utbytesstudent här. Ungefär så där lagom roligt...

Förresten så är det första april idag och jag har inte lyckats med ett enda aprilskämt. Inte gått på nån annans heller. Och det är ett år till nästa gång! Men jag kan typ luras att jag har gått och lagt mig och så sitter jag här och bloggar. I och för sig så ska ju aprilskämt vara kuliga. Och ingen annan utom jag tycker väl att det där är kuligt. Dessutom är min mus sönder. Eller i alla fall så händer inget när man rör på den så jag måste använda musen på själva datorn (vi har ett ganska intressant system här och det är helt okej om ni inte fattar för jag fattar väl knappt själv) och det är irriterande för jag gillar mer att använda musen. Ibland.

Vi såg en wallaby!! Ute på hajken när vi skulle grilla. (Snyggt byte av ämne där)

Kommentarer
Postat av: mormor

Här är vår ,all snö har smält.......april april........

Hoppas du får en fin kamera som funkar eftersom du tar så fina bilder.

2011-04-01 @ 11:37:32
Postat av: Wilma

jag har inte heller kommit på nåt. eller kanske men har inte testat det en. Jag gick halvt på ett. Vet du att beckis skall flytta till sverige så hon kommer inte att vara här på sexan. Lydde blev rasande på det och höll på att söndra en twilight bok (det skrivs int så men ihan sama) men söndra nästan en tavla.

2011-04-01 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0