Stafettkarnevalsträningar

Vi hade stafettkarnevalsträningar idag. Jag är troligtvis med i tre lag, 5x80 första laget, 12x80 och 3x600. I 3x600 så behöver vi en eller två till så får vi två lag så nu ska jag hålla på en vecka och övertala alla mina kompisar att komma med.

Tyska provet gick i alla fall inte helt åt skogen. Jag fick några fel tror jag när jag kollade i boken efteråt men det är inte hela världen. Bara lite. Lite. Pyttelite. Pyttemycket.

Jag är på pappas dator och han har uppdaterat firefox så att jag inte fattar vad det är jag gör längre. Men jag lär väl inse snart.
Sitter här och lyssnar på Veronica Maggios nya skiva "Satan i Gatan" och läser bok. Man kan ha det värre.

Imorgon är det hattparad så jag måste lyckas med min fina utklädnad. Imorgon får ni veta vad det var... Dessutom kommer mamma inte hem förräns sent ikväll så jag måste göra middag. Måste ringa till henne och rådgöra om vad det egentligen var jag skulle göra... Till middag alltså. Något med korv tror jag men jag vet inte var korvarna finns eller någonting. Men jag kommer klara det. Hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: Gusse

Roligt att läsa i din blogg. Du är duktig

2011-04-28 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0