Sorkarna smakade på godiset...

Här råder full harmoni. Jag och pappa var på varvet på förmiddagen och sen kom vi hem och åt. Nu har jag städat mitt rum och bakat en rulltårta. Den ser i alla fall god ut. Det är bra. Min erfarenhet av bakpulversbakverk är nämligen dålig. När jag bakar dem alltså. Att äta dem funkar hur bra som helst, så länge inte jag har bakat det... Jag har bakat tegelstensscones pch tegelstensmockaruta (som de som har läst min blogg från starten har sett en bild på).

Anni hade sitt godis ute på verandan och lekte något. När hon skulle äta en chokladbit hade en sork varit fram och gnagat på kanterna på den. Aja baja sork! Fast jag tyckte det var lite komiskt...

Nu sitter jag och äter godis och bloggar. Helt okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0