Så här blå är himlen

Idag är en sån där dag då jag måste vara extra filosofisk för att komma på något vettigt att skriva. Egentligen kan jag ju bara lista upp ovettiga saker men bloggar med bara ovettiga saker i är bajstråkiga att läsa. Så jag måste väl komma på nån filosofi nu. Eller så struntar jag i att komma på en filosofi och skriver inget mer än att jag har skrapat bort mitt nagellack idag. Jag har det. Så nu ska jag komma på ett jättefint mönster att måla på dem. För jag vill ha något. Det känns skönare har jag märkt. Dessutom behöver man inte bita ner naglarna då. Man kan skrapa bort nagellacket istället. Då blir det ju väldigt fult i och för sig men det är ännu fulare att ha nerbitna naglar. Tycker jag. Jag dissar er inte.

Så här blå är himlen. Den har varit det hela helgen.

Fint eller hur. Inte fint foto men fint att himlen är blå. Tycker jag. Och inte gråvit. Bläää.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Kolla någon nagelblogg och få inspiration t.ex lillasystersnaglar.blogg.se eller crazynails.blogg.se

2011-04-25 @ 16:40:51
URL: http://wam.ratata.fi
Postat av: Kim

Den är ju en fjärdedel vit i ena hörnet och det finns en vit rand i nedre kanten.

2011-05-04 @ 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0