Min Kaleidocycle

Jag vet inte vad det är på svenska. Kaleidocycle. Men i förrgår där i parken så gjorde jag en sån. Det var ganska avancerat speciellt för en Ellen. Men om ni inte vet kommer här nu en högklassig (inte) bildsekvens.

Let´s fight climate change Let´s take care

of wetlands                  for tomorrow.
Man snurrar alltså lite på den varje gång så byter den bild. Mycket proffsigt! Eller hur?=)

Igår bakade vi dessutom muffins men jag har förstås glömt bort att visa foton från det... Men det kanske ni får nån annan dag. Förresten, lovade inte jag bilder på något idag? Men vad var det på? Jag har förstås glömt bort helt och hållet. Men ni fick faktiskt fyra bilder.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Vet inte

2011-04-14 @ 13:33:03
URL: http://wam.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0