Middag på restaurang

Det var faktiskt ganska trevligt. Vi kom "bara" 53 minuter för sent. Pappa hade trott att det var en timme senare än vad det var. Nu kommer säkert pappa säga att vi alla faktiskt trodde det och det gjorde vi väl egentligen men det var hela tiden han som gav informationen åt oss. Så det är nog ändå hans fel. =)

Klockan är ganska mycket nu och jag borde nog ha gått och lagt mig så ni får inte bilder på det jag lovade i förra inlägget. Men jag har en känsla att jag skrev imorgon och det är faktiskt idag ännu så. Egentligen så är det ju aldrig imorgon. Så egentligen skulle jag aldrig behöva visa de där bilderna. Men eftersom jag är en så snäll människa (hrmm...) så visar jag nog dem till er.

Och för att det är roligare att läsa en blogg med bilder och då får jag fler besökare och sidvisningar...

Men nu ska jag gå och lägga mig. Och jag ska inte dra ner gardinerna. Om man inte drar ner dem vaknar man passligt lite över sju och hinner träffa pappa och gröten hinner inte kallna och man kan ta datorn först. Många positiva saker där, bara beroende på en gardin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0