Matlagningen gick bra

Jag eldade inte upp köket, korven blev inte bränd, pastan kokade inte över, jag brände mig inte. Och Anni sa till och med att korven var god! Snacka om mästerkock! :D Nästan i alla fall.

Nu har vi brainstorming om hur jag ska få min hatt att hållas på huvudet. det är mer avancerat än man skulle kunna tro. Alberts dräkt är redan ihopsatt. Problemet är bara om han går med på att ha det på sig. Det är inte en dräkt som ger status bland kompisarna direkt...

Anni har dessutom hittat en basker som typ har varit mammas gamla och tänker gå med den till skolan imorgon eftersom alla ska ha hatt. Hon gnäller dock på att ljudisoleringen är på lite väl hög nivå... Kanske bra så är hon tyst nån gång.

Jag tror att jag glömde att skriva det i förra inlägget men igår hade jag flest IP-adresser på min blogg per dag sedan 9 mars. Jippi!

Kommentarer
Postat av: Pappa

en ganska bra kväll före alla datumkrascher, med andra ord?

2011-04-28 @ 23:16:44
Postat av: farmor

Du tycks klara det mesta och dessutom med gott humör!!!!!

2011-04-29 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0