Jag ska iaf inte bli djurfotograf

Nej. Never. Se nu så bra det blev när jag skulle ta ett foto på ett djur som jag pinsamt nog inte ens minns vad det heter.

Men som försvar till mig själv (försvar till mig själv...intressant fenomen...) kan jag säga att det faktiskt rusade fram och tillbaka hela tiden. Hela tiden. De var helt frenetiska (om det är så det heter).

Förutom att vara på zoo, där det var ganska varmt och jag var ganska hungrig åtminstone i början (har kommit på att jag borde skaffa en t-skjorta där det står "Always hungry") men annars kul, vi lyckades spendera sex timmar där, så fick vi gå upp i en skyskrapa. Men bara till 21 våningen.

Ganska skyskrapisk utsikt. Mamma konstaterade att det var bra att veta att det inte kan bli jordbävningar här. Men som ni ser så fanns det hus på sidorna som var bra mycket högre.

Dessutom fick jag nya gympaskor (lenkkare) och jag åt mitt liv godaste pizza. På en väldigt högljudd restaurang.

Förresten, vill ni se min närmaste släkting på djurparken?

Den lilla alltså. Och de där citronisbitarna blev goda. Som jag skrev om igår, fast nästa gång lägger vi i lite socker tror jag. Och man kanske kan blanda med lite jordgubbssaft eller något annat kul.

Kommentarer
Postat av: farmor

här är jag igen men kan inte låta bli , kul att du försökte trots farten på djurena, såg ut som möss ??? elefanterna var söta.

2011-04-06 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0