Hur tänker en homosexuell häst?

Det frågade Anni vid middagsbordet. Vi dissade idén om homosexuella hästar. Men vem vet?` Ingen har väl pratat med en häst? Eller tänkt som den?

Jag drack för mycket mjöd. Tror jag. Eller åt för många hemgjorda munkar (bara en och en fjärdedel). Åtminstone har jag hicka och är supermätt. Nu hoppas jag på att det var idag det kom smartare än en femteklassare på tv. Man kan nämligen inte se det på svtplay av nån udda anledning. Och jag vill verkligen se vad det är för något.

Kommentarer
Postat av: Kim

För mycket munkar? 1 och en fjärdedel är ganska lite jämfört med antalet jag åt första maj... 5 stycken.



Mådde lite illa senare

2011-05-04 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0