Hejsan på er!

Nu sitter jag här hemma och har just kommit hem från en urtråkig skoldag. Jag lovar, inget speciellt hände. Det enda kuliga var att vi fick gott bröd till maten. Nu ska jag först tömma kylskåpet (nåja, inte helt och hållet tömma, bara äta lite) sedan lacka naglarna, sedan läsa igenom matten till imorgon och sedan fråga Vixan på vilka kapitel och vad vi har tyskaprov och läsa det. Och sedan ska jag till scouterna och efter det går jag och lägger mig. Borde jag gå och lägga mig.
jag måste också fråga nån (Wilma, om du läser, vet du?) om jag behöver handduk med till stafettkarnevalsträningarna imorgon. Och packa sakerna till det. För jag ska springa fortare än NÅGON annan. För då kommer jag med i alla lag. Stafettkarnevalen är faktiskt anledningen man går i skola överhuvuudtaget. I Min Värld i alla fall. Och det är ju den som räknas. Eller?

Nu har ni fått en noggrann beskrivning av allt som kommer att hände idag så då kanske jag måste ta och förverkliga något av det där också.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om handuken=)

Jag är inte säker på om vi har staffettkarnevalsträningar imorgon men oftas går ingen och ducha efter det.

2011-04-27 @ 14:24:38
Postat av: Wilma

Nä, typ ingen går i dushen men jag brukar ändå ha handduken med.

2011-04-27 @ 14:31:05
URL: http://wam.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0