Ingen spotify här!

Efter att ha ätit indisk take-out (bland annat tandoorikorv, nytt fenomen för mig) pågår här för tillfället konsert med all sorts uppträdanden, Anni och Albert är förstås artisterna. Först var det Celine Dion, efter det Paul Anka, lite modern balett till en menuett av Johann Sebastian Bach gjord för keyboard, lite armhävningar som pausunderhållning och nu skalor. Full rulle! Dessutom gillar båda mina syskon att ha ganska hög volym på allt och från en o-van sett skulle det nog inte vara annat än total katastrof. Men jag är van.

Idag har vi varit lite och promenerat i stan, jag vet knappt i vilken stadsdel, Prahran tror jag. Dessutom har jag läst ut en 400 sidors bok idag vilken jag läste typ 80 sidor av igår så jag har väl inte varit så jättetillgänglig för omvärlden direkt. Men ibland måste det vara så. Finns det bra böcker i närheten, oftare. Finns det inte, mer sällan.

Förresten så är det här ett konstigt ställe, man får inte springa till metron på stationerna och det finns inte spotify. Weird.

Nu ska jag väl se till att få den där efterrätten gjord, nån talade nämligen om glass med jordgubbar...

Kommentarer
Postat av: farmor

Spotify blev fixad till vår dator igår.Lena o Emil var på middag och passade på att leda in oss i den tillhörigheten.

Träffade en god vän Mecki idag, mycket beröm fick du för bloggen !!!

2011-04-11 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0