Footy, Carlton vs. Essendon

Skid-Vm var roligare. Men för mig är det en självklarhet. Men footy i Melbourne är som längdskidåkning i Norge, så det var en hel del folk. Egentligen tyckte jag nog att det var ganska tråkigt, ändå roligt på något konstigt sätt.

När man är i en så stor arena (heter det så?) så länge så märker man ganska tydligt hur solen flyttar på sig. Intressant eller hur?:P

jag märker att jag inte egentligen har så mycket att komma med just nu. Jag tror ni får några bilder och sen går jag och äter.


Ganska mycket folk...   Ännu mera folk.....       Självaste planen


Ni fick dem i miniatyr för jag lyckades inte ta någon riktigt bra bild och det laddar så länge med stora.

Det blev jämnt förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0