Flood watch!

Igår var det igen en sån där dag då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om, dessutom lyckades jag förtränga det...

Men nu är det Flood Watch här ("varning för höga flöden") och det har ösregnat hela natten och gör det ännu. Vi såg just att vår tågstation är översvämmad och att det går bussar till två tågstationer in så om man ska åka tåg nånstans så var det väl inte en så bra idé. Nu kändes det iaf som att det blev lite ljusare här men det kanske bara var jag som öppnade ögonen lite mera. Men det går inte nån större nöd på oss, varför skulle det? Förutom att vi ska på nån "Free School Holiday Activity" till en park och om det ösregnar är det kanske inte så kul. I och för sig så var det något med Wetland så det passar ju bra idag.

Pappa säger att jag måste gå och klä på mig, jag är nämligen ännu i pyjamas...



Förresten, knepet för en bra kväll. (Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0