Färska citroner!

Victoria market imorse var väl helt okej. Det bästa var att jag fick min kamera!!! Och jag har faktiskt bara putsat den tre gånger idag...
Den där träffen eller vad det nu var var helt okej. Jag fick en milkshake. Sen gick vi till en surfshop och jag fick en våtdräktstshirt. Dessutom fick jag imorse på Victoria Market en annan t-shirt. Med aborigineemönster. Men det hörde inte till saken. Efter surfshopen åt vi en bulle och sen åkte vi tillbaka till de där typerna och fick färska citroner från deras citronträd. Och jag tog förstås bilder på blommor. Fast jag fick ingen särskilt bra.


Citronträd


Nån blomma jag hade lust att fotografera

Men nu ska jag typ läsa klart min jätteintressanta bok som jag bara har läst två gånger innan. De gångerna var dessutom på svenska och den här är på engelska. Så det är inte helt samma. Till exempel så heter en typ Dave i den här boken och på svenska hette han David. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Raketen

Så du har fått åtminstone fem saker idag. Lite avundsjuk känner jag mig.

Men jag har nog också fått. Till exempel fått skida på isen 10 km i motvind 15m/sek. Sen samma sträcka i medvind.

Gissa vilken som var trevligare.

2011-04-02 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0