Det här var inte lätt...

Jag försöker göra en egen kaleidocycle (jag skrev om det för ett atg sedan). Jag kan inget annat än säga att det är jättevårt. Jag har kommit ganska långt nu och håller på och ritar motiven, det är jättesvårt, de vägrar ju passa ihop. Mycket irriterande. Hela skrivbordet ser dessutom ut som en katastrof just nu. Efter två dagars ritande, tejpande och klippande och ingen städning emellan kanske ni kan ana. Fast jag tror att jag borde börja plocka ihop alla saker här, vi åker ju hem om två dygn! Hjälp! Tiden har gått alldeles för fort! Nu har jag dessutom kommit på att det är hattparad genast veckan efter påsk och jag har ingen aning om vad jag ska vara, dessutom är det stafettkarneval om en månad, sommarlov bara nån vecka efter det. Den här våren har bara farit. Fast när man kommer hem kanske man tycker att den är jättelång och tråkig. Vem vet.

Jag borde stänga av musiken och gå och lägga mig nu. Fast efter som det är spotify och jag inte har premium så pågår det för tillfället reklam för sonera. På finska, ungefär så där lagom intressant.

Jag har fått en ny simdräkt. Och ett par Uggs, men det var för nån dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0