Den evige blomfotografen...

Jag tar ju alltid en massa halvdåliga bilder på blommor, som ni säkert har märkt. Igår så hade det regnat och det var små droppar på allt och då kunde jag ju inte låta bli. Inte för att någonting blev särskilt bra men jag brukar ju lägga upp ganska mycket dåligt också...


Den här bilden var nog den enda där jag verkligen lyckades med dropparna. Även om den inte heller är alltför mycket att skryta med.


Den här bilden gillade inte mamma men jag tyckte att den var ganska kulig ändå. Så ni får den också.

Kommentarer
Postat av: hedvig bäckström

Hej Ellen.Jag gillar dina bilder. Speciellt den med de blå blommorna. Det är rörelse och dramatik i den -och litet sorg. Jag läser din blogg o gillar den jättemycket, som din farmor redan skrev. Jag heter alltså Mecki som egentligen stavas Mecci.

2011-04-16 @ 08:35:53
Postat av: farmor

Jag tänkte också skriva att den blåa blombilden är så dramatisk och stilistisk. Bladena med dropparna tycker jag också om.

2011-04-16 @ 09:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0