Då var man hemma

Vi är hemma nu. Jag sov hela natten utan att vakna en enda gång men det var kanske inte så konstigt, även om man har jetlag så är man lite trött efter 36 timmar på "resande fot".

Idag ska vi väl inte göra annat än att packa upp. Tråkigt. Just nu väntar jag på frukost. Eller väntar på att någon annan ska ta initsiativet till att börja. Efter det ska jag starta upp den andra datorn, pappa var just på toaletten när jag skulle försöka och efter som jag inte vet var vare sig musen eller tangentbordet är så måste jag vänta. Vi har nämligen ganska många väskor med ganska mycket saker i där det skulle kunna gömma sig en datormus. Och de som känner mig vet att jag inte är så bra på att leta igenom väskor utan att det ser ut som om ett utsvultet vildsvin har trott at det fanns ett äppel längst under.

Förresten så är det lite synd. Typ det enda stället där det ligger snö kvar på marken är VÅR gård. Så jag får väl ta och slänga över den på grannarnas eller något liknande. Be det där vildsvinet böka iväg den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0