Cricketplanen är stor på eftermiddagar också

Vi hade stafettkarnevalsträningar med "skolan" och mamma tvingade mig springa fyra varv runt cricketplanen. Fast jag var väl ganska lättövertalad. Men ändå. Och jag hade mina nya converse på mig efter som jag har växt ur mina andra braiga skor. Som ni ser i rubriken så är den inte stor bara innan frukost (som jag skrev för ett tag sedan), den är minsann bra stor på eftermiddagar också. Dessutom är den en sådan form att det känns som om den aldrig tar slut.

Annars har jag inte gjort något annat än insett att en uppgift i matten var konstig och inte gick att lösa och därmed slutade försöka efter inte ens en uppgift, ett kapitel tyska (som knappast ens blev rätt) och dessutom läst klart min bok. Den jag påbörjade i morse.

Men nu missar jag kvällsmålet igen så tyvärr, adjö.

Kommentarer
Postat av: farmor

Duktigt !!!! Kan förstå att fyra varv blev lite jobbigt men med tanke på stafettkarnevalen var det säkert nyttigt.

Snygga skor du fått men kanske inte helt optimalt de bästa att löpa på cricketplaner i.

2011-04-04 @ 21:50:13
Postat av: Gusse

Det är roligt att läsa det du skriver.Du är duktig.Jag är pappas fars faster.Hälsa alla

2011-04-05 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0