Botanisk trädgård

(Jag borde absolut få pris för mest fantasilösa rubriker)
Jag glömde verkligen bort att blogga igår. Efter en liten "dansteater" av Anni och Albert såg vi på en film och nästa gång jag kollade på klockan så var den 21. Då hade jag inte ens varit i duschen. Så som ni kanske förstår är det anledningen till att jag inte bloggade nåt. Fast jag tror inte att det hände något särskilt viktigt. Förutom att jag sprang ganska många varv runt cricketplanen.

Idag har vi varit i botaniska trädgården var jag mest kollade kartan. När man kollar kartan är det inte så lätt att ta många fina bilder. Så det blir nog ingen bild av det heller. Sen åkte vi ner till St. Kilda och promenerade lite på stranden och åt en glass. Efter det träffade vi pappa uppe vid hans jobb (eller okej, det var väl inte direkt hans jobb men jag orkar inte förklara så noga just nu, tror det var en väskbutik i Fitzroy) och sen åkte vi hem och stannade bara på 5 stationer av 17 möjliga!! På tåget alltså.

Nu ska jag troligtvis se på ponnyakuten så jag får hoppas att mamma och pappa inte kollar bloggen inom de närmaste 30 minuterna och säger att jag måste göra något annat. Fast de verkar laga mat.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är inget fel på dina rubriker! Du bloggar så trevligt. Höjer vår dag!

2011-04-08 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0