Bastu första gången på två månader

Vi ska i bastun nu. Egentligen gillar jag inte det särskilt mycket. Men jag går ändå. Det var inte det jag skulle säga.

Här är jättefint, solen skiner fastän det är kväll och det är helt stilla. Vi var just ner till bron och promenerade och så här ser det ut där. Ungefär i alla fall.



Mina läsare verkar göra annat på långfredagen. Jag har kommit på hur man gör tidsinställda inlägg, det var lätt, konstigt att jag inte har fattat tidigare. Jag har bara inte kommit på någon anledning att göra det nu så det får bli någon annan gång.

Här pågår ytterligare en av A´s o A´s "konserter" (de har oftast inte så mycket publik, för tillfället noll). Nu "You give love a bad name" med mikrofonen i förstärkaren.

Kommentarer
Postat av: farmor

fin bild!!!!, vår vattenutsikt är fortfarande istäckt

2011-04-22 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0