Gott nytt år!!

Gott nytt år till alla mina läsare! Till alla andra också för den delen men det är lite svårt att läsa nåt som står i bloggen och inte vara en läsare. Genast man läser den blir man ju en.

I år har jag för ovanlighetens skull tänkt satsa på ett nyårslöfte, att sätta ut fler bilder på bloggen. Vanligtvis gillar jag inte nyårslöften för de är så svåra att hålla. Men i år ska jag försöka. Ni kan ju ändå ta det i beaktande att jag inte nödvändigtvis håller alla mina nyårslöften till punkt och pricka...

Gott Nytt År,
Grått Nytt Hår,
eller, som man säger till folk som ofta färgar håret, eller, varför inte till personer som aldrig färgar håret, jag känner nämligen inte så många som färgar håret ofta,
Blått Nytt Hår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0